Η διάσπαση προσοχής και το υπερκινητικό σύνδρομο στους ενήλικες Τα κύρια συμπτώματα του ταμπεραμέντου διάσπασης προσοχής είναι: υπερβολική απόσπαση προσοχής, ο παρορμητισμός και η αεικινησία. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να οδηγήσουν παιδία ή ενήλικες να μην αποδίδουν στο σχολείο, στην δουλειά ή στις σχέσεις και στο γάμο τους. Θετικά χαρακτηριστικά της διάσπασης προσοχής "ADD": · Πολλά δημιουργικά ταλέντα, συνήθως μη καλλιεργημένα, μέχρι να γίνει διάγνωση. · Αυθεντικός τρόπος σκέψης, έξω από καθιερωμένα. · Τάση προς το μη-συμβατικό τρόπο προσέγγισης της ζωής, ιδιαίτερο χιούμορ, μη προβλέψιμη προσέγγιση για το κάθε τι. · Αξιοσημείωτη επιμονή και ανθεκτικότητα αν όχι ξεροκεφαλιά · Ζεστή καρδιά και γενναιόδωρη συμπεριφορά. · Διαισθητική συμπεριφορά. Λιγότερο θετικά χαρακτηριστικά · Δυσκολία να μετατρέψουν τις σπουδαίες ιδέες τους σε σημαντικές πράξεις. · Δυσκολία να εκφράσουν καθαρά τον εαυτό τους στους άλλους. · Διάθεση συνήθως θυμωμένη, πεσμένη ή άλαλη εξαιτίας της σύγχυσης....
Rick Mayes, PhD, Catherine Bagwell, PhD, and Jennifer Erkulwater, PhD Η ADHD ΚΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΕΓΕΡΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ “ADHD and the Rise in Stimulant Use Among Children”. Harvard Rev Psychiatry 2008, Vo. 16, No. 3, 151-166 Department of Political Science (Dr. Mayes and Erkulwater) and Psychology (Dr. Bagwell), University of Richmond, Petris Center, University of California, Berkeley (Dr. Mayes) Η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας ( attention - deficit / hyperactivity , ADHD ) ξεχωρίζει ως η εκτενέστερα μελετημένη παιδιατρική ψυχική διαταραχή και μια από τις πιο αμφιλεγόμενες, εν μέρει επειδή αποτελεί επίσης τη συνηθέστερη διάγνωση ψυχικής διαταραχής σε ανηλίκους ( minors ). Σήμερα, σχεδόν στο 8% παιδιών ηλικίας 4 έως 17 ετών έχει γίνει διάγνωση ADHD και περίπου στο 4,5% όχι μόνο έχει γίνει η διάγνωση αλλά χρησιμοποιείται επίσης κάποιο διεγερτικό (stimulant) (μεθυλοφαινιδάτη ή αμφεταμίνη) ως θεραπεία. Ωστόσο, η διάγνωση της ADHD δεν αποτελεί απλώς ένα ι...
" Άλλη μία μέρα πέρασε εντελώς διαφορετικά απ' ότι την είχα σχεδιάσει ή τουλάχιστον φανταστεί. Χίλιες δυο εκκρεμότητες παρέμειναν εκκρεμότητες που μετατίθενται αέναα ες αύριον. Γράφω ετούτο το κείμενο προσπαθώντας να καταρτίσω την συμπτωματολογία μου και να βρω παρηγοριά σε άλλους ανθρώπους που επίσης πάσχουν από «διάσπαση προσοχής», «αδυναμία συγκέντρωσης», «ακατάσχετο σκορπιοχώρι» ή κάπως έτσι.. διότι ακόμη και τούτη τη δύσκολη ώρα δεν καταφέρνω να είμαι αποφασιστική! Και ξεκινώ. Θα αναφέρω τέσσερις ενδεικτικές καταστάσεις. Στην εξεταστική περίοδο, που όλα τα συμπτώματα βρίσκονται σε έξαρση, με έχει πολλές φορές καταλάβει και καταβάλει η εξής νεύρωση: Αποφασισμένη να διαπρέψω έχω μανιωδώς συγκεντρώσει, απ´ όπου μπορώ, όλες τις δυνατές σημειώσεις. Έχω καταπιαστεί να τις φωτοτυπήσω. Να τις ταξινομήσω. Να τις βάλω σε σελοφάν. Με διαφορετικά χρώματα συνδετήρες. Και ετικέτες. Με αποτέλεσμα να μην τις διαβάσω καν. Να τις διαβάσω υποτυπωδώς και να μην ξυπνήσω για το μάθημα. Να τις ...
Σχόλια