16 Δεκεμβρίου 2008

2 σχόλια:

Αλέξανδρος είπε...

Ένας ενήλικας, πως μπορεί να κάνει διάγνωση μαθησιακών προβλημάτων , και αν έχει μαθησιακό πρόβλημα, πώς μπορεί να βοηθηθεί ;

szorbas papaki gmail.com είπε...

Αναζητώντας ανθρώπους που έχουν εμπειρία με το ζήτημα. Διαβάζοντας και λαμβάνοντας ενημέρωση. Πηγαίνοντας σε κέντρα που ασχολούνται με την Διάσπαση Προσοχής ή την Δυσλεξία. Σιγά -σιγά...θα κάνει την διάγνωση που δεν είναι παρά το πρώτο βήμα. Αν έχει όντως μαθησιακές δυσκολίες ή/και Διάσπαση Προσοχής έχει να ξαναδει την ζωή του με νέα κατανόηση και να αναπτύξει στρατηγικές που θα κάνουν την ζωή του πιο εύκολη...Αυτήν την έλλειψη εσωτερικής οργάνωσης την εξισορροπούμε με υποστηρικτικές δομές. Με αυτοματισμούς, ξυπνητήρια, ηλεκτρονικές και μη ατζέντες, σημειωματάρια. Ένα πράγμα που άκουγα πρόσφατα και με εκφράζει 100% είναι πως δημιουργούμε ορισμένες συνήθειες τις οποίες αφού τις μάθουμε, έπειτα θα τις κάνουμε εύκολα και χωρίς σκέψη. π.χ. Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή Ξυρισμα. Κάθε Τετάρτη βράδυ έπίσκεψη σε γονείς, κάθε Δευτέρα στις 8:00 πηγαίνω στην Τράπεζα. Σημειώνω στο ημερολόγιο τις εκδρομές που θα πηγαίνω με τον ορειβατικό σύλλογο τους επόμενους μήνες, τα τυχόν ραντεβού με θεραπευτές έγκαιρα. Σκοπός είναι να υπάρξει μια δομή. Και δεν θα διαπραγματευόμαστε κάθε στιγμή "να το κάνω, να μην το κάνω, πότε να το κάνω..." Η αίσθηση μιας ρουτίνας που θα προβλέπει και την κοινωνική ζωή και την επαγγελματική είναι που θα ξαναδώσει την αίσθηση της ασφάλειας και του ελέγχου της ζωής. (κάτι που αντιμετωπίζει το εσωτερικό χάος, έλλειψη οργάνωσης και δυνατότητα για μακρόπνοους στόχους που τα άτομα με διάσπαση προσοχής έχουν)

http://www.adhdforum.gr/